Verantwoordelijke onthaal en logistiek [Belgium]


 

$ads={1}

Mundo-a werft aan

Functie: Verantwoordelijke onthaal, administratie en logistiek

Contract: Deeltijds, bepaalde duur voor 3 maanden (22,5 u. per week, van 8u30 tot 13u00)

Werkplaats: Antwerpen, Borgerhout

Solliciteren voor: 15/09/2023

Startdatum: oktober 2023

Einddatum: januari 2024

Mundo Antwerpen

Is een bio-ecologisch passief kantoor- en ontmoetingscentrum voor verenigingen, NGO's en sociale ondernemingen. Mundo Antwerpen is gevestigd in Borgerhout (Antwerpen) en biedt professionele privé - en co-werkruimten, vergaderzalen en diverse diensten die het dagelijks beheer van de aangesloten organisaties vergemakkelijken.

Duurzaam en ethisch beheer staan centraal. Het gebouw is open sinds 1 december 2018.

Meer info is te vinden op www.mundo-a.org en https://mundo-lab.org/.

Functieomschrijving

De verantwoordelijke beheert de dagelijkse aspecten van het centrum op zelfstandige wijze en zorgt voor vlotte communicatie met het team van soft- en hard services. Op regelmatige basis zijn de collega’s van Mundo Lab aanwezig in het centrum. De werkpost bevindt zich aan het onthaal.

Onthaal

De medewerk(st)er is de eerste contactpersoon voor de huurders-organisaties, bezoekers, gasten en dienstverleners.

Hij/zij zal voornamelijk de volgende opdrachten uitvoeren :
- Onthaal: Onthaal van de bezoekers, deze welkom heten en wegwijs maken
- Communicatie:
* Contacten en dienstmededelingen uitsturen naar de huurders
* Contacten met de andere spelers op de site: EcoHuis, Fluvius, Woonkantoren, ...
* Maandelijkse e-mail service update aan alle leden
* Plaatsing vacatures interne organisaties

- Beheer van de toegankelijkheid van het gebouw o.a. sleutels, badges, alarm, opening, sluiting
- Beheer van de vragen van de huurders:
*Antwoord op de vragen naar informatie
*Dispatching van verzoeken op basis van de graad van dringendheid en de bevoegdheden van het team
- Post : Beheer van de post (in en uit) en van de leveringen

Administratie en logistiek

- Vergaderzalen
* Interne en externe reservaties beheren
* Overzicht houden over de reserveringen van de zalen
* Steun aan de gebruikers (audiovisueel materiaal, netheid, reserveren en annuleren)

- Aansturen van de kuisploeg en bijdragen tot orde en netheid

- Toezicht over de technische installaties
* Storingen aan de nutsvoorzieningen melden en laten herstellen
* Andere defecten aan het gebouw melden en laten herstellen
- Voorraad: Bestellingen plaatsen voor kantoor- en schoonmaakproducten, voorraden opvolgen
- Facturatie: Maandelijkse facturatie kleine diensten en producten

Profiel

Opleiding en professionele ervaring

- Ten minste in het bezit zijn van een diploma uit het hoger secundair onderwijs (derde graad)
- Bijkomende opleiding in secretariaat of administratie is een pluspunt
- Over minstens 2 jaar recente en geslaagde ervaring in een gelijkaardige functie en met vergelijkbare verantwoordelijkheden beschikken

Persoonlijke vaardigheden en kwaliteiten

- Werktalen: Nederlands als hoofdtaal, met kennis van het Engels en het Frans.
- Beheer van de Microsoft Office Suite: Word, Outlook, Excel
- Prioriteiten stellen
- Zelfstandig kunnen werken en initiatief nemen
- Proactief, projectmatig, vriendelijk, oplossingsgericht en klantgericht
- Interesse in sociale en milieugerelateerde kwesties of de verenigingsector is een pluspunt

Solliciteren

Stuur uw CV en motivatiebrief zo snel mogelijk naar: info@mundo-antwerpen.be

Enkel geschikte kandidaten worden gecontacteerd, bedankt voor uw begrip. Kandidaten worden uitgenodigd voor een schriftelijke proef en een gesprek.

Dienstverband: Deeltijds, Tijdelijke Job
Contractduur 3 maanden
Parttime uren: 22.5 per week

Extralegale voordelen:

  • Elektronische maaltijdcheques
  • Fietsvergoeding
  • Reiskosten vergoeding

Flexible Language Requirement:

  • Frans niet vereist

Rooster:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Opleiding:

  • Secundair Onderwijs (Aanbevolen)

Taal:

  • Nederlands (Vereist)

Werklocatie: In person

Deadline sollicitaties: 15/09/2023
Verwachte startdatum: 02/10/2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال